yakut özcan kişisel blog: DigitalOcean sunucuya domain ekleme işlemi

15 Aralık 2016 Perşembe

DigitalOcean sunucuya domain ekleme işlemi

Merhabalar bu yazımda DigitalOcean üzerinde bulunan sanal sunucumuza domain ekleme işleminden bahsedeceğim. xyz domainler isimtescil'de indirimde(0.90$) olunca 1 tane aldım ve hali hazırda sanal sunucumun bulunduğu DigitalOcean'daki sunucuma tanımladım. Sizlerle de nasıl yaptığımı paylaşmak istedim.

İsimtescil kontrol paneline giriş yaptıktan sonra "Domainlerim" sekmesi ardından ilgili domain için "Detaylı Yönetim" dedikten sonra.

Karşımıza aşağıda ki bir yönetim penceresi daha açılacaktır.
Bu pencereden "Yeni Ekle" diyoruz ve aşağıda ki gibi ilgili alanları doldurup "Kaydet" deikten sonra "DNS Güncelle" diyoruz.
Artık isimtescilde ki işlemlerimiz bitti sırada DigitalOcean var.
DigitalOcean kontrol paneline giriyoruz sonra "Networking" sekmesinden "Domains", "Add a domain" sonra otomatik ayarlar ekliyor ama ben onlarla verim alamadığım için benim ayarlarım aşağıda ki gibi oldu.
intodns.com ile yaptığınız ayarları test edebilirsiniz.
Kolay gelsin :) 
DigitalOcean

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar