yakut özcan kişisel blog: Ubuntu İpTV İzlemek

2 Mart 2014 Pazar

Ubuntu İpTV İzlemek

        Merhaba arkadaşlar Ubuntu maceram son sürat devam etmektedir :) Ve karşıma çıkan problem, eksik programların kurulumlarını sizlere elimden geldiğince anlatmak istiyorum. Ben az da olsa iptv izliyorum ve bu nedenle bir program arayışına girdim ve Tano Player ile karşılaştım ve yükledim. Yükleme adımları aşağıda ki gibi..

        Ubuntu 13.10 için aşağıda ki kodlarıkullanacağız,PPA doğru ancak o PPA'nın 13.10 desteği yok. Öncelikle eklediğin PPA'yı silelim.
               "sudo rm -f /etc/apt/sources.list.d/ntadej-tano-saucy.list"
Ardından şu şekilde dosyayı açıp şu şekilde
               "sudo -H gedit /etc/apt/sources.list"
Dosyanın en altına aşağıdaki kodu ekleyelim;
               "deb http://ppa.launchpad.net/ntadej/tano-daily/ubuntu raring main"
Son olarakta programı kurmak için gerekli kod aşağıda;
               "sudo apt-get install tano"

Program Ekran Görüntüsü

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar