Web Statistics Bayan Yazılımcı Var Dediler Geldik #WDD | yakut özcan kişisel blog

Bayan Yazılımcı Var Dediler Geldik #WDD

WDD,WomanDevelopersDay,Denizli,PAÜ,Pamukkale Üniversitesi

     

İyi akşamlar arkadaşlar dün gitmiş olduğum WDD etkinliğinin ardından yazmasak olmazdı dimiii :) Etkinliğe tek başıma gittim arkadaşlarım gelmek istemedi bende çok üstelemedim. Üniversite olarak gelmek içinde çok geç haberim oldu malum bürokrasi, ödenek on beş günden önce çıkmazmış falan filan..
             Anadolu’dan Denizli’ye bilet fiyatı 19 TL olunca ve uzun süredir takip ettiğim Seval hanımın tweeti üzerine gitmeye kesin karar verdim ve düştüm yola aklımda birkaç soru yok değildi, “Değer mi?”, ”Biraz masraflı olacak”, “Yorgunluk” gibi düşünceleri sitedeki oturumları görüp konuşmacıları araştırdıktan sonra sildim :) İyi ki de sildim :)

            Sırasıyla oturumlar başladı ve ilk oturum ile tam anlamı ile adapte olup, bütün yol yorgunluğunu attım. Tabi bunda en çok güzel etkisi olan konuşmacı “Gülçin Yıldırım” oldu :) Kendisi bizlere PostgreSQL anlattı pardon sevdirdi, ve ben bilgisayarımdan kaldırdım PostgreSQL kurdum fakat sorun şu MySQL veritabanımı nasıl aktaracağım araştırmaya başladım tabi hemen. Biraz daha kendimi geliştirdikten sonra CentOS olan sunucuma da kurmayı düşünüyorum. Ayrıca kendisi attığım tweeti beğenmiş ve günün sonunda Markafoni’de staj fırsatı tanıdı, kalacak yer sorununu halledersem başka sorun kalmayacak ^_^.
            Bir diğer konuşmacı ise Nesrin Kalender bize CSS kodlamayı kolaylaştıracak SASS tanıttı. Biraz daha uzun sürse diye kendi kendime söylenmedim değil, hatta çay molasına çıkmasak bile dedim tabi tek başıma olunca sesim içime kaçmış gibi hissettim bir an. CSS kodluyoruz ama galiba biz kendimize eziyet ediyormuşuz -_-. Keşke daha uzun sürseydi..
            Pardus anlatıldı ama küsüm ben Pardus’a bence artık milli işletim sistemi değil. Debian’ı allayıp pullayıp biz yaptık demek değil de ne ???
            Yemek molasında biraz uzun bir yol yürüdük :/ Biraz yordu fakat otur otur kasılan ayaklarım için iyiydi :) Yemeklerde çok güzeldi. Ücretsizdi.
            Yemekten sonra atölyelere geçtik ben Java’yı seçtim iki yıldır Java kodladığım için atölyede bizi Zeynep Nur Dilek karşıladı kendisi biraz heyecanlıydı ve bir o kadar da şansızdı diyebilirim :( Ama yine de çok güzeldi eğlendik, öğrendik keşke uzun uzun dertleşir gibi Java çalışsam demedim değil.
            Ve son olarak Seval Ünver Java anlattı ve tekrardan iyi ki Java seçmişim dedim. Etkinliğe gelmem için beni teşvik ettiği için ayrıca teşekkürler. Kendisi ile koşmak istedim fakat bir türlü fırsat olmadı bir sonra ki etkinliklerde görüşmek dileğiyle.

            Günün sonunda bütün katılımcılar ile soru cevap şeklinde uzun uzun konuştuk daha çok güldük, biraz hüzünlendik Nesrin hanımın hikayesiyle. hediyeler,çekilişler,staj fırsatları, katılımcıları, yemekleri, havasıyla, insanlarıyla çok güzel bir etkinlikti emeği geçenlere Teşekkürler.

COMMENTS

BLOGGER
Ad

adafruit,1,Amazon,1,android,15,Android Developer Days,1,Android Geliştirici Günleri,1,androidthings,1,Arduino,15,AWS,1,bilişim,27,değişim,1,DigitalOcean,3,domain,2,edebiyat,26,esp8266,5,etkinlik,5,facebook,1,facebook messenger,1,firebase,1,Google,1,gündelik,24,haftanın şarkısı,9,Heroku,2,IFTTT,1,IoT,20,isimtescil,1,Java,8,kitap sözleri,3,led,3,linux,9,mac,1,MacbookAir,1,Mail,1,mektup,4,Mongoose-Os,1,MQTT,4,MySQL,1,network,2,Nginx,1,NodeJS,7,nodemcu,13,OpenVPN,1,örnek,2,PHP,3,Programlama,9,python,8,raspberrypi,12,resim,4,Route53,1,Scratch,1,sensörler ödev,5,Socket.io,1,spor,1,SQL,4,şarkı,12,şiir,19,teknoloji,22,telefon kamerasından,3,telegram,3,ubuntu,7,VPN,1,windows,1,youtube,27,
ltr
item
yakut özcan kişisel blog: Bayan Yazılımcı Var Dediler Geldik #WDD
Bayan Yazılımcı Var Dediler Geldik #WDD
WDD,WomanDevelopersDay,Denizli,PAÜ,Pamukkale Üniversitesi
http://3.bp.blogspot.com/-OY-YXb-bXB4/U2aTS4EkddI/AAAAAAAABlk/dYj8JnYAs-A/s1600/ss+(2014-05-04+at+10.19.32).png
http://3.bp.blogspot.com/-OY-YXb-bXB4/U2aTS4EkddI/AAAAAAAABlk/dYj8JnYAs-A/s72-c/ss+(2014-05-04+at+10.19.32).png
yakut özcan kişisel blog
https://yakutozcan.blogspot.com/2014/05/bayan-yazlmc-var-dediler-geldik-wdd.html
https://yakutozcan.blogspot.com/
https://yakutozcan.blogspot.com/
https://yakutozcan.blogspot.com/2014/05/bayan-yazlmc-var-dediler-geldik-wdd.html
true
1552111022530538303
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE Ara ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy