Web Statistics Eski bir mektup, eski bir ayrılık.. | yakut özcan kişisel blog

Eski bir mektup, eski bir ayrılık..

                  Karar verdim artık seni unutmaya...         Daha fazla yapacak hiçbir şeyim, atacak hiçbir adımım ve söylenecek hiç...

        
        Karar verdim artık seni unutmaya...
        Daha fazla yapacak hiçbir şeyim, atacak hiçbir adımım ve söylenecek hiçbir sözüm kalmadı... Aşk uğruna söylenebilecek ne varsa söyledim, ne kadar cümle varsa yeryüzünde aşkı ifade edebilmek için kullanılan, hepsini yazdım...
        Elimden geleni ve hatta daha fazlasını yaptım seni kazanabilmek için, ama başaramadım... Benim olmayan, ve hiçbir zaman da olmayacak olan bir insanı özlemeye, kıskanmaya, sevmeye, ve beklemeye daha fazla gücüm kalmadı... Seni sevdiğim her gün kendi hayatımdan çalıyorum, senin günün gün ederek yaşadığın her gün ben biraz daha ölüyorum; artık yeter, bitmeli... Evet, ben seni sevdim ama sen beni sevemedin... Öyleyse bunu daha fazla zorlamanın, bile bile üstüne gidip her seferinde bir kez daha kırılmanın hiçbir anlamı yok... 
        Çoğu zaman senin farkına bile varmadığın ya da bilmediğin, görmediğin kırgınlıklarımı ve acılarımı içimde yaşarken ben bunların hiçbir getirisi olmuyor hiç kimseye... Yıprandım artık.. Bu aşk umduğundan da çok yıprattı ve yordu beni... Ve öyle çok kırdı ki kalbimi defalarca; bir kez daha eskisi gibi olmam mümkün değil.. Sen bana dönsen bile, herşeye yeniden başlasak bile kırgınlıklarımı ve acılarımı unutmam artık mümkün değil... Biliyorum çok uzun zaman önce yapmalıydım bunu! Bu olgunluğu bana 'bitsin' dediğin o ilk gün kendimde bulabilmeyi başarmalıydım, ama yapamadım işte... Ben mutlu olmayı, sevilmeyi haketmiyor muyum? Kötü bir insan mıyım ben? Hakkım yok mu benim de güzel günler görmeye? Bir gece olsun yatağa huzur içinde girip, hiç ağlamadan uyumaya hakkım yok mu? Sana duyduğum bu hastalıklı sevgi beni her geçen gün biraz daha öldürüyor.... Artık daha fazla yazık etmek istemiyorum kendime ve gençliğime... Artık koparabilmek istiyorum kendimi senden, alabilmek istiyorum hayatımın iplerini elinden.. Ve bundan sonra yalnız yürümek istiyorum kendi yolumda; başka hiçkimseyi ve hiçbirşeyi düşünmeden, umursamadan, istemeden... Kendi hayatımın efendisi olabilmek istiyorum yeniden! Ve tek bir Tanrı'ya inanmaya devam etmek... Evet, seni sevdim! Ve bu sevgi için herşeyimi verdim, elimden gelebilecek her türlü fedakarlığı yaptım bu sevgi için, herşeyi göze aldım, hiçkimsenin hiçkimse için bulunmayacağı kadar özveride bulundum, anlayış gösterdim, sabrettim, ve bekledim... Arıtk bitti... 
        Bu sevgi içimden söküp çıkarabileceğim kadar basit bir şey değil... Ama ben vazgeçtim artık seni beklemekten ve istemekten... Sevgimi kendi içimde yaşayacağım artık; seni ve sana dair hiçbir şeyi istemeden, beklemeden, özlemeden ve umut etmeden... Bize dair kurduğum bütün hayallerimi söküp attım içimden, ve şimdibir ben kaldım ortada, ellerimin arasında bana bomboş ve anlamsız görünen hayatımla birlikte... Şimdilik ne yapacağımı, nereye gideceğimi, nasıl yaşayacağımı bilmiyorum ve derin bir boşluğun tam ortasındayım ama alışacağım, çünkü bundan daha kötüsü olamaz biliyorum... Ne olursa olsun bundan sonra daha iyi olacağım biliyorum... Dilerim ki senin de yolun açık olsun bundan sonraki hayatında... 
        Ve yeniden böyle bir aşkla sevilebilmeni dilerim; ama bu kez senin de sevebileceğin biri tarafından... 
Mutlu ol...
Mutlu kal...

COMMENTS

BLOGGER
Ad

adafruit,1,Amazon,1,android,15,Android Developer Days,1,Android Geliştirici Günleri,1,androidthings,1,Arduino,15,AWS,1,bilişim,27,değişim,1,DigitalOcean,3,domain,2,edebiyat,26,esp8266,5,etkinlik,5,facebook,1,facebook messenger,1,firebase,1,Google,1,gündelik,24,haftanın şarkısı,9,Heroku,2,IFTTT,1,IoT,20,isimtescil,1,Java,8,kitap sözleri,3,led,3,linux,9,mac,1,MacbookAir,1,Mail,1,mektup,4,Mongoose-Os,1,MQTT,4,MySQL,1,network,2,Nginx,1,NodeJS,7,nodemcu,13,OpenVPN,1,örnek,2,PHP,3,Programlama,9,python,8,raspberrypi,12,resim,4,Route53,1,Scratch,1,sensörler ödev,5,Socket.io,1,spor,1,SQL,4,şarkı,12,şiir,19,teknoloji,22,telefon kamerasından,3,telegram,3,ubuntu,7,VPN,1,windows,1,youtube,27,
ltr
item
yakut özcan kişisel blog: Eski bir mektup, eski bir ayrılık..
Eski bir mektup, eski bir ayrılık..
http://2.bp.blogspot.com/-gAYLaXGn390/UugP0gmev3I/AAAAAAAAA8c/MMVUHHZKnHw/s1600/Men-Abstraction-Hearts-Love-768x1024.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-gAYLaXGn390/UugP0gmev3I/AAAAAAAAA8c/MMVUHHZKnHw/s72-c/Men-Abstraction-Hearts-Love-768x1024.jpg
yakut özcan kişisel blog
https://yakutozcan.blogspot.com/2014/01/eski-bir-ayrlk-mektubu-hikayesi.html
https://yakutozcan.blogspot.com/
https://yakutozcan.blogspot.com/
https://yakutozcan.blogspot.com/2014/01/eski-bir-ayrlk-mektubu-hikayesi.html
true
1552111022530538303
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE Ara ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy