yakut özcan kişisel blog: Bir yazılımcının feryadı(devamı gelecek)

1 Aralık 2013 Pazar

Bir yazılımcının feryadı(devamı gelecek)

Sağlam bir yazı olacak ama şuan o ciddiyette değilim, kusura bakmayın devamı gelecek..
Örnek bir konuşma;
arkadaşım: :D
arkadaşım: gitsnide görsün ODTU ye
arkadaşım: en iyi programcı adamın aldığı maaş
arkadaşım: 3000 lira
arkadaşım: berbat bir maaş
arkadaşım: deki 4000 olsun
arkadaşım: ev kirası bilmem nesi
arkadaşım: 1000-2000 zaten gidiyo
BEN: hmmm
arkadaşım: sabahı yok akşamı yok
BEN: doğrudiyorsun lan
arkadaşım: sınırsız mesai
arkadaşım: mesai ücreti yok
arkadaşım: polis ol daha iyi
arkadaşım: 3500 maaşı var
BEN: bizim arkadaş kpss ile gardiyan oldu
BEN: 2500 tl alıyor ilk giriş
arkadaşım: hee
arkadaşım: hiç bi halt yapmayan adamlar
arkadaşım: bissürü maaş alıyo
BEN: tüm gün çay içiyor sabah akşam adam sayıyor o kadar
arkadaşım: sen ben sabah akşam kafa patlatıyorsunz
arkadaşım: bi şirkete
arkadaşım: 1 milyon$ gelir
arkadaşım: sağlıyorsun
arkadaşım: diyelim
arkadaşım: adamın umrunda değil
arkadaşım: mesai ücreti bile vermiyo
arkadaşım: elin adamı zengin olsun diye..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar