yakut özcan kişisel blog: Telefon Kamerasından

18 Kasım 2013 Pazartesi

Telefon Kamerasından

Siz sormadan hemen cevaplıyorum; böyle bir konu açmamın sebebi resim çekmeyi seviyorum ve bence resim çekmek sanattır! Ve illa milyarlar verip profesyonel makineler ile çekmeye gerek olmadığını düşünüyorum bir bakıma işinizi kolaylaştırıyor bir çok fonksiyonu ile birlikte geliyor ve size sadece deklanşöre basmak kalıyor. Bu yağlı boya tablo almak yerine kaliteli bir yazıcıdan çıktı alıp duvara asmaya benziyor.

Vizelerde acıkınca öğrenciliğin kutsal yemeği olan makarnanın ketçap ve mayonezle buluşması sonucu ortaya çıkan yemek. Galiba üzerinde birazda acı pul biber var.

10.11.2013 Belkide bu zamanlar da değerini daha çok anlıyorum ATAM!

Yine öğrencilik hemen malzemeleri veriyorum :)
2 Adet yumurta
2 Adet közlenmiş kırmızı biber
1 Adet soğan

Salihli'de yan tarla komşumuzun bahçesinde çıkmış olan ona göre zararlı bitki.
(bahçeyi bunlardan arındırdı bütün gün)

Nar Çiçeği(Salihli)

Amcamın evinin önünde ki bahçesi için almış olduğu Yasemin Çiçeği kokusu gerçekten çok güzel.

Uşak Üniversitesi 8. Bahar Şenlikleri

Uşak Devlet Hastanesi yoğun bakımın bulunduğu koridordan bir görünüm

Mısır tarlamızın yanında bulunan su kanalının yanında çıkmış böğürtlenlerden bir görüntü
(Salihli)

İmport TEA
(Java)

Uşak Meslek Yüksek Okulu Sekreterliğinde memurluk görevi yapan mesai arkadaşımın
Elazığ'dan bayram dönüşü getirdiği anahtarlık hediyesi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar