yakut özcan kişisel blog: Kitaplarım ^_^

20 Kasım 2013 Çarşamba

Kitaplarım ^_^

Merhabalar. Her Türk genci gibi bende fazla kitap okumayı sevilmiyorum ne yazık ki :( Şimdiye kadar toplamda 30 kitabı geçmemiştir hatta bunun yarısından azını bitirme şerefine ulaşmışımdır. Ve içlerinden en sevdiklerimi saklıyorum maalesef şuan yanım da(Uşak) Öğretmenin Mori'yle Salı Buluşmaları ve Sen Ölünce Kim Ağlar. Aşağıda ki resimde de gördüğünüz üzere dört tanesi bilgisayar ile ilgili kitaplar. Şimdi en sevdiğim kitap olan Sen Ölünce Kim Ağlar'ı tanıtacağım.



Evet şimdi deminde söylediğim Sen Ölünce Kim Ağlar kitabı tam anlamıyla kendini geliştirme kitaplarının en güzeli bence. Aşağıda ki resimler maalesef kıytırık cep telefonumun kamerasından çekilmedir. Bu kitap bana hayatta çok şey kattı herkesin ama herkesin okuması için elimden geleni yapıyorum örneğin kuzenime okuması için baskı yaptım aynı şekilde enişteme şuan da okutmaya çalışıyorum tabi ki her kitap okuyan ders alması mümkün değil. Herkesi benim kadar etkilemeyebilir. Size de okumanızı tavsiye ederim. 
Sevgi kazanır, sevgi hep kazanır.

Şu anda mide ekşimesi ve ishalden mağdurum. Hayat Ne Or*spu!
Görüşmek Üzere,
imza(Ağrılı Kıç)

Her akşam, uykuya yattığımda, ölürüm. Ve sabah uyandığımda
yeniden doğarım.

Olabileceğim, ama asla olmadığım kişi olmak isterdim.

Bir kez nasıl ölündüğünü öğrendiğinde, nasıl yaşanması gerektiğini de öğrenirsin.

Soru soran beş dakikalığına aptal durumuna düşebilir, sormayansa
yaşamı boyunca aptaldır.

Geçmiş geride kalmıştır, gelecekse bir hayaldir, gerçekten tek sahip olduğunuz sadece bugündür.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar