yakut özcan kişisel blog: 25.11.2013 Salihli'den Uşak'a yolculuğum

25 Kasım 2013 Pazartesi

25.11.2013 Salihli'den Uşak'a yolculuğum

Evet bu kadar uyuzluk yeter, bu cümle kendimeydi malum kendimle konuşmayınca buraya yazı yazmak hiç istemiyorum önce kendimle konuşup,tartışıp ondan sonra sizlerle paylaşıyorum neyse işte.
Geçen Cuma(22.11.2013) yine Salihli'ye gittim ailemin yanına bildiğiniz gibi Uşak'ta okuyorum, bilmiyor da olabilirsiniz hakkımda yazısı hala daha yazmadım neden onu da bilmiyorum zaten şuan konu bu değil. Ne yazık ki orada da yağmur vardı ve fazla fotoğraf çekme fırsatım olmadı :( Neyse ertesi sabah yağmurun sesiyle uyandım ve hemen evin bir üst katına çıktım ve toprağın kokusunu özlediğimi anladım malum Uşak tam bir sanayi kendi ve havası çok kirli özellikle sobada yakılan kömür havasını çok boğucu hale getiriyor.
        Ama hiç fotoğraf da çekmemiş değilim buraya geleceğim gün evden yaklaşık 1 saat önce çıktım trene yetişmek için aslında trene yetişmek bahane sırf tren garının yanında ki kahvede çay içmek içindi :)
Flaşlı Çekim 
 Flaşsız Çekim
Çay olabildiğine taze ayrıca ucuz(50krş) hani o kafelerde 1TL ye içtiğimiz çay bunun yanına yaklaşamaz. 

 Bu da bu kıytırık fotoğraf kamerası ile ilk panoraması

Gördüğünüz beyaz çitle çevrili alan kahvehane oluyor.

Salihli Tren Garı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlar